Reserveringssysteem
U kunt ons altijd per mail of telefoon bereiken om een reservering te maken voor uw huisdier.
Zodra wij op basis hiervan een intakegesprek met u hebben gevoerd en uw gegevens hebben ontvangen, worden deze verwerkt in een speciaal geautomatiseerd systeem. Hierin heeft u de mogelijkheid de gegevens van uw huisdier aan te passen en hiermee kunt u ook een nieuwe reservering maken. Dit kan voor alle diensten: pension, dagopvang, gedragstherapie en een massage sessie.
Bij iedere nieuwe reservering vragen wij u om de gegevens van uw huisdier nogmaals te bekijken en indien nodig gegevens aan te passen.
Na ontvangst van uw reservering krijgt u van ons een ontvangstbevestiging via de mail. Wij moeten deze aanvraag daarna verwerken in onze agenda. Uw aanvraag wordt binnen 48 uur bevestigd, op zon- en feestdagen kan het iets langer duren.
Mocht u door omstandigheden niets van ons horen, dan kunt u telefonisch contact opnemen.